close


某日抽空放封,遇見一位街頭畫家。
看他那付喜感,而且黑白畫一元,彩色的五元。
我就這樣的用那破英文和他搭訕.....

I want to make a draw, colorful.
ok. stand here and look at me.(他體貼的用簡單的英文...)



五分鐘後,完稿。
看了一眼,我又說了。
I want to draw another one, this one looks so sad so tired. Can you draw me funny?
okok, you want to funny? that's easy!(哇,我都聽得懂耶)



五分鐘後,又完稿。我付了十元。
我又說了....
ok, here is 10 dollars but I want to take a picture for you and the painting.



唉,右邊那張就可以看出我當時的心情,是多麼的疲累,老黑還加了~say chees
左邊那張,夠賤吧。那就是我。



arrow
arrow
    全站熱搜

    大魯 發表在 痞客邦 留言(29) 人氣()